CV grondstewardess Hoofddorp


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 50

Woonplaats: Hoofddorp

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: Eigenaresse van de website en winkel : www.labellinda.com 2009 – Heden
Takenpakket:
Het verkopen van kleding, schoenen, accessoires en woonaccessoires
Het adviseren van klanten en begeleiden van diverse inkoop/verkoop procedures
Het organiseren van thema markten en braderieën in WC Schalkwijk
Het brieven van agenda punten ter bespreking van het Management team van het WC Schalkwijk.
Praten, luisteren en contact maken met de dagelijkse gebruikers van het gebied en met de overige ondernemers samen werken om een beter WC Schalkwijk te creëren.(ondersteunde functie hierin / spin in het web)
Het ontwerpen, stijlen en inrichten van interieurs, (kantoor) panden en bedrijven/winkels
Organiseren en plannen van bruiloften, party’s, zakelijke diners en lunches
Verzorgen van bloemwerk voor bruiloften, feesten en (privé / zakelijke) interieurs
Inkopen van materialen in binnen en buitenland
Administratie en facturering
Copywriting
Fotograferen van materialen
Gebruik maken van de diverse Social Media (Facebook, Linked In, Google+, Instagram, Pinterest etc.)
Websites bouwen en het onderhoud ervan, gebruik van o.a. WordPress
Boekhouding d.m.v. programma “Kleisteen”
Medewerker klantcontact Debiteurenbeheer bij Incassobureau Certin in Haarlem.
Tijdelijke vacature via het uitzendbureau.
01-06-2018 – 31-07-2018
Telefonisch klanten contact met voornamelijk debiteuren of curators
Oplossing(en) met de klant bespreken, het bespreekbaar maken waarom een klanten een achterstand heeft opgelopen.
Veel klantencontact waardoor er ieder moment een andere situatie voorkomt, daarop anticiperen en klantgericht naar het doel toe werken.

Customer Service – Order Entry Representative bij International Hotel Supply Company, Sassenheim
01-november 2016 – 01-mei 2017
Fulltime medewerkster.
Het invoeren van bestellingen en orders van hotels, restaurants en B&B ’s van de Benelux
Inkopen en verzorgen van leveringen, contact met leveranciers betreft leveringen en dergelijke.
Via CRM voorraad bekijken en aanpassen
Telefoon diensten, om leveranciers en klanten te informeren
Archiveren en filen van mails uit Europa, en Azië, Amerika, en Dubai
Diverse administratieve handelingen, boekingen, en correspondentie met collega’s en klanten.
Medewerkster catering en interieur verzorgster Firma de Zwart, Lisse Facilitaire Diensten
17 februari 2016 – 31 oktober 2016
Parttime medewerkster (30 uur) Bij de Firma Intros Hotel Supplies, Sassenheim Onderhoud en schoonmaak.
Het onderhouden en schoonmaken van de toegewezen kantoren, ruimtes, meubilair, enz.
Het verzorgen en serveren van lunch, diners en/of diverse hapjes voor o.a. vergaderingen en meetings.
Inkopen van diverse producten voor de lunch en catering.
Tijdelijke vacature tot 31 oktober 2013: Bibliotheek Haarlemmermeer Servicemedewerker Takenpakket:
Het opstarten en afsluiten van de bibliotheek
Service verlenen aan de klant: Zoals o.a. inschrijven van klanten, het opzoeken van boeken, verwijzen naar de juiste afdeling.
Presenteren van boeken op diverse doelgerichte displays -Telefoon afhandeling
Overdrachten (“brieven”) van medewerkers
Postverwerking -Scannen en verwerken van boeken en materialen
Organiseren en regelen van diverse acties, zoals bijvoorbeeld “De Kinderboekenweek” 1 januari 2007

1 januari 2007—1 juli 2013: DT & V Dienst Terugkeer en Vertrek, Ministerie van Veiligheid en Justitie te Hoofddorp.
Management Ondersteuner / Secretaresse
Takenpakket:
Notuleren
Agendabeheer van de Afdelingsmanager en Senioren
Postverwerking (Decos)
Telefoonafhandeling
Plannen en reserveren van vergaderzalen en hotelarrangementen
Archiefwerkzaamheden
Scannen en archiveren van documenten en dossiers
Beheren van personeelsdossiers
Inkopen kantoorartikelen / facilitaire werkzaamheden
Het reserveren van tolken en de daarbij behorende correspondentie /facturering
Dossiervorming
Receptie werkzaamheden / klanten ontvangst
Alle overige administratieve en secretariële werkzaamheden

September tot en met December 2012: Rechtbank Haarlem Tijdelijke periode gedetacheerd (“Kijkje in de Keuken”)
Medewerkster Front/ back office + Bibliothecaresse:
Takenpakket:
Vergaderzalen en rechtbankzalen reserveren
Excel sheets maken voor diverse afdelingen
Agenda beheer
Audio / apparatuur en diverse voorzieningen verzorgen
Reserveringen aannemen en inboeken
Receptie / balie werkzaamheden, ontvangen van gasten/ cliënten en advocaten, vergunningen en dossiers verzorgen en verstrekken
Informatie en advies verstrekken
Oplossen van diverse facilitaire problemen en communiceren met diverse afdelingen
Inplannen van diverse tolken
Bibliothecaresse:
- Ontvangen van bezoekers
- Verstrekken van informatie (met behulp en gebruik van ADLIB)
- Aangevraagde tijdschriften en boeken verstrekken voor advocaten, juristen en rechters
- Up to date houden van de collectie, diverse materialen bestellen
- Informatie opbergen en archiveren
- Helpen bij het zoeken van informatie, eventueel nazenden
- Informatie uitwisselen met andere bibliotheken

I.N.D. ( Immigratie en Naturalisatiedienst, Ministerie van Justitie Te Hoofddorp. 1 december 2002 — 31 December 2006 Administratief Medewerkster, en medewerkster Archief, Post en Repro. (en invalkracht bij de Facilitaire Dienst).
In 2004-2005 gewerkt als administratief ondersteuner bij de I.N.D. in Mariahoeve / Hoofddorp
- Dossiers samenstellen, eventueel families bij elkaar krijgen (t.b.v. gezinshereniging) of partners
- Documenten regelen voor Kort Verblijf in Nederland
- Verzorgen en regelen voor de juiste documenten voor het verkrijgen van een MVV of ander document voor de cliënt.
- Afgifte van verblijfsdocumenten
- Verifiëren van verblijfsvergunningen en documenten en diploma’s (echtheid) door middel van een zgn. apostille stempel of geldigheid van het document
- Terugkeervisum regelen
- Bezwaren in behandeling nemen
- Verlengingen maken / aanpassingen voor verblijfsvergunningen
- Paspoorten en documenten beoordelen op echtheid (in overleg met collega’s Marechaussee op Schiphol)
- Het regelen van vertalingen van documenten van diverse tolken, en het regelen van tolken op diverse locaties
- Documenten opvragen bij diverse ambassades
- Beslistermijnen in het oog houden, en dit doorgeven aan de senioren
- Scannen en inboeken van dossiers met de daarbij behorende archivering
- Verdere andere voorkomende administratieve werkzaamheden
1994 – 2002
- Allround administratief medewerkster
- Microformat Systems
- C.N.B bloembollenveiling Lisse
- ABN AMRO Bank
- Zilveren Kruis Verzekeringen
- Copi - Interplantein
1987 – 1994 Bloemiste /arrangeurs werkzaamheden in Nederland en Israël
- 1998-1999 1 jaar in bloemenwinkel in Israël gewerkt
- Tuincentrum Overvecht
- Bloembinderij Hans Groenewegen
- Carol Bloemiste
- Bloembinderij Loek van der Hulst
- I.D. Unlimited
- Flower Fashion

Opleidingen en cursussen: Opleidingen en cursussen afgerond met diploma of certificaat
2016 Diploma HACCP Hygiëne
2015 boekhoudprogramma “Kleisteen”
2013 – 2014 Opleiding Binnenhuisarchitectuur Amsterdam (Interieuracademie)
2013 Opleiding WORDPRESS
2011-2013 Social Media: Linkedin, Mailchimp, Facebook, Twitter, Pinterest, Instagram, B2B, Apps, Youtube, Weblogs, Google+.
2012 ADLIB interne opleiding bibliotheek verwerkingssysteem
2009 Opleiding Secretaresse bij Schoevers Opleidingen
2009 Decos postverwerkingsysteem
2008 Cursus Helder en Schriftelijk Formuleren
2007 Cursus IS-TV (computerprogramma)
2007 Cursus Case management
2004 Cursus Notuleren / Verslagen maken + Nederlandse taal.
2002 Cursus MS Office
1997-1999 Opleiding Zelfstandig Bloemist (+ A.O.V)
1997-1999 Ondernemersdiploma + Boekhouding
1995 Opleiding: Administratief Technisch Medewerkster
1994 Cursus Tuinarchitectuur
1993 Cursus Verkooptraining
1991 — 1993 Opleiding Beginnend Bloembindster
1982 — 1988 MAVO

Overige informatie:

Rijbewijs: B

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen: Persoonlijk Profiel: Ik ben een gedreven administratief allrounder. Ik ben ondernemend, creatief, doortastend en resultaat gericht. Collega’s en cliënten noemen me een levendige en een inspirerende gesprekspartner die haar doelen en verwachtingen waarmaakt. Daarbij beschik ik over voldoende aandacht voor details en ik ben gewend nauw gezet te werken. Ik vind het prachtig om te zien dat mijn probleemoplossend vermogen altijd weer leidt tot een harmonieuze dienstverlening!

Hobby's en interesses: Hobby’s :Ik ben een zeer enthousiast zwemster, en war mogelijk neem ik graag een duik. Ook volg ik tennislessen, zowel in de zomer als in de winter. Ik hou ontzettend van lekker koken, en het maken van buitenlandse gerechten is een groot plezier. Het liefste doe ik dat voor een grote groep vrienden en familie. Tuinieren, decoreren en het maken van bloemstukken is een gedeelte van mijn werk geweest, en is nog steeds een van mijn grootste hobby’s, omdat ik een enorme creativiteit bezit.

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV