CV Medewerker personeelszaken Hoofddorp


Persoonsgegevens:

Geslacht: Vrouw

Leeftijd: 59

Woonplaats: Hoofddorp

Kennis, opleidingen en ervaring:

Opleiding: MBO/ MTS

Stages en werkervaring: 2008 – 2015
Associate Operations Specialist
HR Operations, ING

* Muteren en controleren van risicovolle/specialistische personeelsmutaties: In-, Door en
Uitstroom, Ziektewet (WAO/WIA) en declaraties van medewerkers.
* Mutaties toetsen op juistheid van arbeidsvoorwaarden en personeelsregelingen.
* Controle en fiattering van dagelijkse output. Bij onjuistheden zorgen voor correctie.
* Verzorgen van ad hoc rapportages en controles op bestanden in de personeels-, salaris- en
vervoersadministratie met een hoog financieel, fiscaal en/of imagorisico.
* Vervoersadministratie: muteren van gegevens in Leaseautoregeling, abonnement-
verstrekking en reiskostenvergoeding en contact met derden hierover onderhouden.
* Adviseren/informeren (mondeling/telefonisch/schriftelijk) over: praktische uitvoerbaarheid
van wet- en regelgeving, kosten, bruto- en nettobetalingen aan medewerkers, management
en HR collega’s.
* Loonbeslagen: invullen van derdenbeslagen, muteren in het salarissysteem en informatie
verstrekken aan beslagleggers.
* Correctie van jaarwerk t.b.v. de belastingdienst en sociale wetgeving.
* Zorgdragen voor (terug) betalingen en inschakelen bij wanbetaling(en) van een
incassobureau. Waarvan ook dossiers werden opgebouwd/bijgehouden.
* Schrijven van werkinstructies en werkprocessen beschrijven.
* Analyseren - vanuit gebruikersperspectief- huidige en toekomstige/nieuwe werkprocessen.
* Doen van verbetervoorstellen, deelname aan projecten en gebruikers informeren omtrent
wijzigingen.

Project ervaring

2015 Corrigeren van ontslagvergoedingen en afkoop bedragen (758 medewerkers)
Periode 08-2015 tot en met 15-12-2015
* deelnemen aan de projectgroep en deze op de hoogte houden omtrent de stand van zaken.
* coördineren, verwerken en controleren van de correctie werkzaamheden.
* huidige werkinstructies aanpassen en nieuwe maken voor het proces.
* als vraagbaak dienen voor de andere collega’s.


2013 Levenslooptegoed uitbetalen (3000 medewerkers)
Periode 01-2013 tot en met 31-12-2013
* coördineren en verwerken van de ontvangen opnameformulieren.
* opname formulieren naar de juiste spaarinstelling sturen.
* ontvangen spaarbedragen coördineren en laten verwerken op de salarisstrook.
* tussenrekening beheren en onjuist ontvangen bedragen terugstorten naar spaarinstelling.
* huidige werkinstructies aanpassen en nieuwe maken voor het proces.
* als vraagbaak dienen voor de andere collega’s.

1999 – 2008 Medewerker Personeels- en Salarisadministratie
PDP/P&O, ING
Toetsen op juistheid, invoeren en controleren/fiatteren van mutaties t.a.v. in-, door- en uitstroom. Het zelfstandig voeren van correspondentie in de genoemde processen. Maken van werkgeverklaringen, berekeningen voor ploegentoeslag, verlof e.d.. Klanten via de telefoon en servicedesk te woord staan over o.a. verlofberekeningen, loonbeslagen, declaraties, wijzigingen van de medewerkers in Selfserv@ING. Zorgdragen voor verwerking vervoersadministratie en verstekken van abonnementen. Verrichten van jaarwerk.

1988 - 1999 Medewerker Personeelsbeheer en Administratie
PDP/P&0, Postbank Particulieren
Secretariaatswerkzaamheden t.b.v. hoofd P&O, administratieve en organisatorische werkzaamheden t.b.v. werving/selectie en medewerkers van de Postbank.

1980-1988 Typiste en administratief medewerker
Personeelszaken Postbank HKT/Haarlemmerweg:
Typiste en administratieve werkzaamheden op het gebied van werving en selectie.

1978 – 1980 Typiste/telefoniste
Typekamer en telefooncentrale, Postbank.
Type- en telefoniste werkzaamheden.

Opleidingen en cursussen: Opleiding
2016 Medewerker Personeelszaken (start september 2016)
2014 Basiskennis Boekhouden, Markus & Verbeek.
2011 MBO Ervaring certificaat (salarisadministrateur), ROC A 12.
2009 Diploma: Praktijkdiploma Loonadministratie (PDL), Markus & Verbeek.
1978 Diploma: MAVO 4, Jan Philip Roothaan Mavo, Amstelveen.

Vaardigheden en competenties

Beheersing van:
* Officepakket: Word, Excel, PowerPoint
* Computer systemen: Selfserv@ING, Peoplesoft, SAP, NS- en UWV werkgeversportal.
* Talen: Engels (woord en geschrift) en Duits (basisvaardigheid)

Cursussen en overige opleidingen

2015 Training: Procesplaat maken, ING.
2015 Training: LEAN in een Notendop, ING.
2010 Certificaat: Module Arbeidsgeschiktheid, SOSV-opleidingen.
2010 Certificaat: Module Ziektewet, SOSV-opleidingen.
2006 Certificaat: Klantgericht Communiceren, NCOI.
2005 Certificaat: Business English, Elycio Talen.
1999 Certificaat: Opleiding Praktijkdiploma Loonadministratie gericht op Postbank, Preahep.
1997 Certificaat: Adviesvaardigheden, Jurg & Wekking
1987 Diploma: Personeelswerk I en II, T&S training Secretarial Services.

Overige informatie:

Rijbewijs: A,B,E

Eigen vervoer: Ja

Persoonlijke eigenschappen: Een betrouwbare en zorgvuldige HR Operations Specialist, met een servicegerichte instelling, breed inzetbaar, werkt hard, uitgebreide kennis van producten en processen, heeft oog voor detail, kan in teamverband en zelfstandig functioneren.

Hobby's en interesses: Tuinieren, lezen, musicals, vakanties.

Gewenste contractvorm: Fulltime

Reageren op dit CV